čtvrtek 12. října 2017

Tabook 2017 po šesté - Pod zemí, pod vodou



Šesté Tabookové zastavení je zase u Hosta. Stejně, jako velkoformátové Mapy, i Pod zemí, pod vodou je pecka, ke které si budete muset lehnout na koberec. Polští autoři Aleksandra a Daniel Mizielińští to prostě umějí. A umějí to ve velkém.

Kniha se dá číst z obou stran, z jedné jste pod zemí, z druhé pod vodou. A jedno "pod" je zajímavější, než druhé.

Kniha by samozřejmě mohla být mnohem tlustší, pod zemí i pod vodou se toho děje spousta, ale musím říct, že to, co autoři pro knihu vybrali, je opravdu zajímavé a poutavě podané. Nejvíc mě baví všechna ta potrubí a kanály.



Vždycky, když mám tuhle nádheru v ruce, říkám si, jak moc bych si přála vlastnit stroj času, abych si ji mohla hodit do dětství.

Název: Pod zemí, pod vodou
Autoři:
Daniel Mizieliński, Aleksandra Mizielińska
Překlad: Michael Alexa
Ilustrace: Daniel Mizieliński, Aleksandra Mizielińska
Rok vydání: česky 2017
Vydavatel: Host
 

ISBN: 978-80-7577-114-8























4 komentáře:

  1. Je to nádhera! Každý večer se potají kochám, když děti usnou. Čeká na Ježíška:) Zajímalo by mne, zda tihle autoři pracují na něčem novém. Všechno od nich je pecka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se jí taky opájím :). Myslím, že pracují na něčem novém soustavně. Pořád od nich nacházím další knihy. Dwie Siostry mají v nabídce i jiné jejich knihy, myslím, že se toho do Čech dostane postupně víc. Pevně doufám. :D

      Vymazat
  2. Knihu jsem koupila pro 6-tiletého syna předškoláka a musím říct, že má velký úspěch :-).
    Krásné ilustrace a také dobrý překlad do češtiny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, moc díky za komentář, omlouvám se za opožděnou reakci! To jsem moc ráda, že se taky líbí! Mně nadchla a těším se, až si s ní sednou naše děti. Ten formát je parádní, že? :) Krásný den přeji! Petra

      Vymazat