pátek 8. září 2017

Obrázky Tomáše Pernického a Příběh auta




Jedna z knih, kterou jsem si přivezla ze Světa knihy je Příběh auta. Myslela jsem si, že bude naše trpaslíky zajímat až za pár let, ale dostala se jim do spárů a naprosto se do ní zamilovali. Každé ráno po snídani žádají "AUTA AUTA" a všechny stránky bouřlivě komentují. Sledují hlavně detaily - vznikající SPZetku, zajíce, kaktusy, koně... Zásadní je i kreslená myš, na tu upozorňují pokaždé, když se v příběhu objeví.

Eli čte
Na jedné ze stránek je i obrázek horkovzdušného balónu. Balóny trpaslíci zbožňují. A tak jsem nedávno hledala na webu nějaký pěkný obrázek balónu do dětského pokoje. Kamil Lhoták je maličko nad mé finanční možnosti a navíc se už dlouho žádný nedražil. Zato jsem narazila na nádherné Obrázky Tom na Fleru. Prošla jsem všechny a hned jsem zahořela. Čím více obrázků jsem si prohlédla, tím víc mi připadaly povědomé a známé. A opravdu, výtvarník na Fleru a autor skvělých ilustrací v Příběhu auta jsou tatáž osoba! Tomáš Pernický


Věnování!
Objednala jsem a pro obrázky jsem si osobně zajela do Valašského Meziříčí, abych vyloudila i podpis do knihy. Pan autor je supermilý a jeho žena, děti i koťata zrovna tak. Kromě výborného kafe se mi dostalo i důležité informace, že do tisku putuje knika podobná Příběhu auta - jen je tentokrát o letadlech! Nemohu se dočkat!

Pokud budete hledat obrázky na vlastní zeď nebo dárky pro své milované známé, vřele doporučuji. Ať už zvolíte luxusní paspartu nebo rámeček za pár kaček z Ikea (v těch to teď máme my), grafiky budou vypadat skvěle. 



Takhle to vypadá u nás:




A malé nakouknutí do knihy:








Název: Příběh auta
Autor textu: Oldřich Růžička
Ilustrace: Tomáš Pernický

Nakladatel: B4Y Publishing

Rok vydání: 2017

ISBN: 978-80-00-04640-2


Žádné komentáře:

Okomentovat